середа, 23 серпня 2017 р.

Директор відповідає за все

Уже два роки в Києві триває відкритий конкурс на посаду керівника навчального закладу. Десятки шкіл очолили люди, які запропонували оригінальні, інноваційні ідеї розвитку навчальних закладів.
Одна з таких шкіл - Київська гімназія східних мов №1. Директор навчального закладу Оксана Проскура розповідає «Освіті України», з якими труднощами зіткнулася за два роки роботи, які додала проблеми та які завдання на майбутнє вважає першочерговими.

четвер, 29 червня 2017 р.

середа, 14 червня 2017 р.

Володимир КАЗАРІН: КРИМСЬКА МОЛОДЬ ОБИРАЄ УКРАЇНУ!

       Рік тому Таврійський національний університет імені Володимира Вернадського відновив роботу на материковій частині України. Яким був цей рік для кримчан, котрі обрали українське майбутнє, з якими труднощами вони зіткнулись і що планують робити далі? Про це «ОУ» запитує в ректора ТНУ Володимира КАЗАРІНА.

САНТЕХНІКИ: АНШЛАГ І АПЛОДИСМЕНТИ

…Учні професійно-технічних навчальних з Одеси, Броварів і Чернігова зосереджено виконували конкурсне завдання: монтували інсталяцію та водовідведення, встановлювали підвісний унітаз. Десятки глядачів, які прийшли до Міжнародного виставкового центру в Києві подивитися на змагання майбутніх монтажників санітарно-технічних систем та устаткування, із цікавістю спостерігали за новітніми технологіями. Час від часу хтось із гостей запитував у майстрів виробничого навчання: а що то за матеріал, і чому кнопок зливу над унітазом дві? Але майстрам було не до сантехнічного «лікбезу»: вони напружено спостерігали за роботою вихованців, намагаючись підказати: закручуй міцніше, перевір кріплення тощо.

вівторок, 30 травня 2017 р.

Оновлені програми для 5-9 класів. Гуманітарний блок

Не "що" вивчати, а "навіщо"
1 вересня учні середньої школи почнуть навчатися за оновленими програмами. Що саме змінилось у програмах, що додалося, що вилучено і, найголовніше, – як це позначиться на освітньому рівні дітей?

четвер, 25 травня 2017 р.

«ВЕДМЕЖІ ПОСЛУГИ»: ДОРОГО

Українські університети лише недавно стали на «стежку війни» з академічною недоброчесністю. Для того, щоб результати цієї боротьби ставали вагомішими, нашим активістам варто взяти на озброєння досвід колег з європейських вишів, які вже багато років успішно впроваджують антиплагіатну політику.